Åpent informasjonsmøte om årets behandling av Drivaregionen

Åpent informasjonsmøte 10. mai om årets behandling, overvåkingsplan, reetablering av fiskebestander og friskmeldingsprogram av Driva.

Det vil bli informert om årets behandling, overvåkingsplan, reetablering av fiskebestander og friskmeldingsprogram. Representanter fra Miljødirektoratet, Statsforvalteren, Veterinærinstituttet, Mattilsynet og lokal koordinator fra Sunndal kommune vil delta. Siden dette er andre års behandling, vil det kun bli avholdt ett informasjonsmøte for hele regionen. Alle er hjertelig velkommen til å delta.

Møtet blir på Sunndal rådhus 10. mai kl. 18-20, men møtet vil som i fjor også bli streamet på Kommune-TV.

Streamingen finner du her.

Dersom du har spørsmål som du ønsker å få besvart og ikke kan delta fysisk på møtet, send epost på forhånd til:

inger.helene.sira@sunndal.kommune.no eller tekstmelding underveis i møtet med "spørsmål og navn" til 99 32 31 83.

Publisert: 04.05.2023
Sist endret: 04.05.2023 10.45