Overgang til nye systemer

1. november tar Oppdal kommune i bruk nye systemer for generell saksbehandling, byggesaksbehandling og møte- og utvalgsbehandling. Les mer om hva endringen betyr for deg som innbygger her:

• I overgangsfasen vil det bli forsinkelser i kommunens interne postfordeling. Savner du svar på din henvendelse? Ta kontakt med sentralbordet på telefon 72 40 10 00.
  • De nye systemene legger til rette for enklere, tryggere og mer effektiv kommunikasjon mellom deg som innbygger og kommunen.
  • Ved at systemene kobles sammen med andre kommunale og nasjonale løsninger, slipper du som innbygger å dobbeltregistrere informasjon som kommunen allerede har tilgang til.
  • Med eByggesak blir søkeren ledet gjennom hele saksbehandlingsprosessen og kontrollen av relevant dokumentasjon skjer digitalt.

Publisert: 26.10.2022
Sist endret: 26.10.2022 13.17