Tilskuddsordning for folkehelsearbeid i Trøndelag 2023

For frivillige lag og organisasjoner, samt private og offentlige aktører. Invitasjon til kurs

Ordningen «Tilskudd til helsefremmende og forebyggende arbeid i Trøndelag» heter nå «Tilskudd til folkehelsearbeid i Trøndelag» og har fått nye retningslinjer (benytt lenke for å lese om tilskuddsordningen). Retningslinjene ble vedtatt i Fylkestinget for Trøndelag fylkeskommune i desember 2022. Vi vil med anledning av dette invitere til et kurs.

Formål

Trøndelag fylkeskommune arrangerer digitalt søkerkurs hvor aktuelle søkere får informasjon om de nye retningslinjene for tilskuddsordning, hva som er viktig å tenke på når du skal fylle ut søknadsskjemaet, og hvordan sette opp budsjett- og finansieringsplan. Det blir også tid til å stille spørsmål. Det vil derfor være en fin anledning for å se om denne tilskuddsordning kan være aktuell for deres tiltak/prosjekt.

Målgruppe

Målgruppe for søknadskurset og tilskuddsordningen er frivillige lag og organisasjoner, offentlige og private aktører hjemmehørende i Trøndelag.

Tidspunkt og møtelenke

For å sikre at flest mulig interesserte kan delta vil vi arrangere ett kurs på dagtid og ett på kveldstid.

Mandag 16. januar 2023, kl. 10.00 – 11.00 Klikk her for å bli med i møtet

Mandag 16. januar 2023, kl. 19.00 – 20.00 Klikk her for å bli med i møtet

Påmelding

Du trenger ikke å melde deg på. Bare klikk på lenken etter tidspunktet som passer best for deg for å logge deg på.

Søknadsskjema

Finner du via nettstedet www.regionalforvaltning.no (søknadsfrist 1. februar 2023)

Publisert: 09.01.2023
Sist endret: 09.01.2023 10.14