50 % fast stilling som boveileder i hjemmetjenesten

Innhold

Fant du det du lette etter?

Takk for din tilbakemelding

hva forsøkte du å finne?


Arbeidsområde:

  • Veiledning, motivering og opplæring i dagliglivets gjøremål og i sosiale ferdigheter. Arbeidet innebærer utstrakt brukerkontakt, fagansvar, koordinering av tjenester og tverrfaglig samarbeid.  Tjenesten boveiledning er i stadig vekst og utvikling.

Kvalifikasjonskrav:

  • Minimum 3-årig relevant utdanning fra høgskole eller universitet
  • God skriftlig og muntlig framstillingsevne
  • Sertifikat for bil
  • Generelt gode datakunnskaper

 Personlig egenskaper:

  • Lyst og evne til å jobbe med mennesker
  • Interesse og kompetanse om veiledning, motivering og opplæring
  • Evne til å ta ansvar, jobbe selvstendig og strukturert
  • Relasjonskompetanse
  • God til å jobbe i team
  • Fleksibel og har evne og vilje til nytenkning

Personlig egnethet vektlegges.

Vi kan tilby:

  • Faglig utfordring, med mulighet for personlig og faglig utvikling
  • Spennende, meningsfylte og varierte arbeidsoppgaver
  • Trivelig og engasjert arbeidsmiljø
  • Lønn ihht gjeldende avtaleverk
  • Pensjonsavtale med KLP

Spørsmål til stillingen kan stilles til Mari Snorroeggen, telefon 91896062 eller mari.snorroeggen@oppdal.kommune.no

Søknadsskjema


Publisert: 01.09.2016
Sist endret: 01.09.2016 14.52