80 % Vikar sykepleier Helsesenteret

Ved Oppdal helsesenter, avd. Høa, har vi ledig 80 % vikariat for sykepleier i perioden snarest og til 15.08.2017.

Stillingen er pr. dato i turnus med arbeid i todelt turnus 3.hver helg.

Oppdal Helsesenter er et sykehjem med to avdelinger med til sammen 62 plasser fordelt på langtids, korttids, rehabilitering, avlastning og 1 KAD plass. Vi søker engasjert sykepleier som liker å jobbe med eldre. Vi har sykehjemslege 3 dager i uken. Sykehjemmet har fagutviklingssykepleier og vi har startet prosess for å bli godkjent som livsgledesykehjem. Vi bruker fagsystemet Cos doc.

Oppdal kommune har gode muligheter om du liker friluftsliv sommer som vinter. Det er at allsidig kulturliv i kommunen og muligheter for å være engasjert også på fritiden.

Krav til stillingsinnehaver:

• Godkjent utdanning
  • Personlig egnethet som engasjement og du må like å jobbe med eldre.

Tilsetting etter gjeldende lover, regler og avtaler.

Pensjonsavtale med KLP

Spørsmål om stillingen kan rettes til enhetsleder Johan Rolvsjord, tlf. 72 40 14 04 eller avdelingsleder Dordi Nygård, tlf. 72 40 14 22

Elektronisk søknadsskjema må fylles ut.

Søknadsfrist 15.6.2016

Søknadsskjema