HelsaMi - logg deg på allerede nå

HelsaMi er en digital inngang til helse- og omsorgstjenester i Midt-Norge. Det er en innbyggerportal som gir befolkningen mange nye muligheter.

Gjennom HelsaMi kan du blant annet få oversikt over helseopplysninger og ha dialog med helsepersonell. HelsaMi kommer som en egen app til mobiltelefon og nettbrett, men du kan også logge inn sikkert via ID-porten (BankID eller en av de andre trygge løsningene) fra nettsiden helsami.no.

Vi anbefaler alle innbyggere å logge inn på sin HelsaMi-profil. Logg deg inn nå så er du klar til Oppdal kommune tar i bruk Helseplattformen. Her kan du bl.a. fylle inn pårørendeinformasjon og be om tilgang til egne barn.
Hvis du ikke har vært på St. Olav etter at de startet på Helseplattformen, står det lite informasjon om deg, men etter 27. april så vil mer informasjon bli tilgjengelig etterhvert som systemet tas i bruk av kommunen.

Les mer om HelsaMi her

Publisert: 15.02.2024