Ingen nye smittetilfeller

11. november: Det er ingen nye smittetilfeller av Covid-19 i Oppdal.I perioden fra mars til fredag 6.november er det totalt tatt 2058 tester.

Ett positiv tilfelle av covid-19 er fortsatt i isolasjon, og en person er i karantene. Smittesporing er avklart.

Krisestaben er avviklet da smittesituasjonen er stabil og under kontroll. Situasjonen følges nøye videre ved koronagruppa og kommuneoverlege.

Skoler og barnehager fortsetter som tidligere på gult nivå.

Vi ser at begrensninger i fysisk kontakt kan føre til ensomhet og utestengelse for enkelte, og oppfordrer alle til å ta ansvar og finne alternative måter å ha kontakt på.

For oppdatering og informasjon; se Oppdal kommunes hjemmeside, www.fhi.no , www.regjeringen.no  og www.helsedirektoratet.no

Det kommer påfyll med influensavaksine i uke 48 eller 49, nærmere informasjon om dette følger.

Publisert: 12.11.2020
Sist endret: 12.11.2020 08.07