Oppdaterte besøksrutiner påsken 2021

For Boas og omsorgsboliger

Generelt om Covid -19

Det er for tiden lite smitte i Oppdal, men  den ustabile situasjonen med mutasjoner i flere regioner i landet har ført til forsterkede nasjonale tiltak fram til 12.april 2021. Det anmodes sterkt om at nasjonale tiltak og anbefalinger følges. I tillegg har Oppdal kommune innført munnbindpåbud til 5.april. Våre beboere er stort sett fullvaksinert, men det er fortsatt mange ansatte som ikke er vaksinert.

For Boas og omsorgsboliger

• Besøk skal avtales i forkant og registrere seg ved ankomst
  • Våre vanlige besøksrutiner gjelder: håndhygiene før og etter, du må være frisk, ikke kom fra områder med høyt smittetrykk, besøkende tørker over berøringsflater på rommet med wipes før de går.
  • Én-meteren har nå blitt til to-meteren.
  • Det anbefales maks to gjester på besøk samtidig, dette for å kunne holde avstand
  • Det er munnbindpåbud for besøkende  til og fra leiligheten.
  • Besøk foregår på beboerens rom eller ute i friluft, ikke i fellesareal.
  • Beboere kan bli med hjem, forutsatt at det ikke er flere enn to gjester i hjemmet og at smittevernregler følges.

Lusletta - 91896027
Boas - 91896020
Bjerkehagen/Engvegen - 91896098
Mellomvegen - 95059878
Bjerkevegen - 90045661

Med ønske om ei god og smittefri påske med sol fra blå himmel!

Publisert: 26.03.2021
Sist endret: 26.03.2021 16.06