Tilskudd til lokale lag og foreninger

Etter avtale med Oppdal kommune har Tensio sponsorvirksomhet for lokale lag og foreninger. Frist: 15. november

Nå kan Oppdalsaktører søke om sponsorstøtte igjen

200 000 kroner skal deles ut før jul. Søknadsfrist 15. november.

I samarbeid med Oppdal kommune, Idrettsrådet og Kulturrådet i Oppdal har Tensio laget et femårig sponsorprogram som retter seg mot barn/ungdom, klubb-/organisasjonsliv, kultur og/eller frivilligheten i Oppdals-samfunnet. Sponsorprogrammet er nå inne i sitt tredje år.

Tensio ønsker å støtte organisasjoner/aktiviteter der støtten fra Tensio kan gjøre en reell forskjell for om aktiviteten blir noe av eller ikke. Som aktør innenfor fornybarnæringen og sikker strømforsyning er Tensio opptatt av bærekraft, uten at det er et eksplisitt krav at det kun er aktiviteter innenfor bærekraft som er støtteberettiget. Begrepet og fenomentet bærekraft kan tolkes svært vidt, og de fleste gode initiativer i et lokalsamfunn vil kunne komme inn under definisjonen bærekraftig. Tensio ønsker å finne frem til 2-3 organisasjoner/aktiviteter som kan bli støttet med et større beløp (50 000 kroner), og et knippe organisasjoner/aktiviteter som kan bli støttet med et mindre beløp (10 000 kroner).

Les mer og søk her!

Publisert: 10.11.2022