Velkommen til kurs i skogbruksplan!

Til alle dere som har kjøpt skogbruksplan i disse tider, nå kommer Morten Lien og holder kurs om hva en skogbruksplan er og hvordan den kan brukes. Skogbruksplanen gir deg mye informasjon om skogen din, så kom på kurs så du kan nyttiggjøre deg denne kunnskapen best mulig.

Morten Lien er dyktig instruktør i Skogkurs, en mangeårig aktiv skogeier og har lang erfaring med bruk av skogbruksplan og ALLMA – den digitale versjonen av skogbruksplanen din.

Kurskvelden er gratis for alle dere som har bestilt skogbruksplan, kurset avholdes på Kommunestyresalen på Rådhuset, mandag 20.mars 2023 kl 19-21.

Påmelding skjer via sms eller epost til Rådgiver skog og utmark;  Tlf. 918 96 050, epost; else.morken@oppdal.kommune.no

Enkel servering – velkommen!

Publisert: 10.03.2023
Sist endret: 10.03.2023 11.13