Vil du være med på å påvirke Oppdals fremtid?

Oppdal kommune lager nå en ny samfunnsplan. Vi trenger derfor din hjelp til å beskrive hva slags kommune vi skal ha i 2033!

Samfunnsplanen legger grunnlaget for all planlegging i kommunen i årene framover, og gjelder for oppdalssamfunnet som helhet og kommunen som organisasjon. Din mening er viktig for å sikre helhetlig planlegging for en bærekraftig samfunnsutvikling i Oppdal.

Det er enkelt å delta.

• Innspillsstasjon i Oppdal kulturhus 30. mars mellom kl 17-19.  Ordfører Geir Arild Espnes, varaordfører Elisabeth Hals og rådgivere fra Plankontoret vil møte deg for en god prat om framtidas Oppdal. Ta en titt på forslagene og fortell hva som er viktig for deg. Stikk innom når det passer best for deg - enten du har bare fem minutter eller en hel time til overs.
  • Innbyggerundersøkelsen gjennomføres i perioden 30. mars - 12. april 2023. Alle innbyggere registrert med bolig i kommunen og norsk mobilnummer mottar SMS med unik lenke til undersøkelsen. Vi oppfordrer så mange som mulig til å svare.

oppdal.kommune.no/om-oppdal kan du lese mer om mulighetene for medvirkning til ny samfunnsplan.

Vi ønsker å høre fra deg!

Publisert: 22.03.2023
Sist endret: 30.03.2023 10.36